لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کاملا هجومی خواهیم بود، به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم

کاملا هجومی خواهیم بود، به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم

برونو گنسیو سرمربی لیون به هواداران خود قول داد قصد دارد تیمش را هجومی و به قصد برد در ورزشگاه یوونتوس به میدان بفرستد.

 

بازی رفت دو تیم با نتیجه ی 1‐0 به نفع یوونتوس به پایان رسیده بود. دیدار برگشت مرحله ی گروهی فردا شب برگزار خواهد شد.

 

گنسیو در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

 

امیدوارم بتوانیم یووه را شگفت زده کنیم، در غیر این صورت رفتن ما به میدان ما بی فایده خواهد بود. ما به خوبی از کیفیت یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود آگاه هستیم، اما ما اینجا هستیم تا از فرصت های خود استفاده کنیم. من به بازیکنانم ایمان کامل دارم. برای بازگشت به مسیر درست به برد در این میدان نیاز داریم. شکست تولوز در لیگ به ما اعتماد به نفس فوق العاده ای داده است. فردا بازی به مراتب سخت تری در انتظار خواهد بود، اما پس از برد در لیگ 1 فرانسه مسلماً کار را برای ما آسان تر خواهد کرد. در دور رفت بازی خوبی در مقابل یوونتوس به نمایش گذاشتیم، اما در خط حمله برندگی لازم را نداشتیم و این پارامتری است که باید در آن بهتر شویم. مشخصاً گلزنی یک اصل برای یک نتیجه ی خوب است و ما باید فردا در 100% آمادگی خود باشیم.

 

در بازی رفت با وجود اخراج ماریو لمینا و 10 نفره شدن یووه خوان کوادرادو گل یوونتوس را به ثمر رساند و بیانکونری سه امتیاز لازم را کسب کرد:

 

با وجود اینکه در آن دیدار بازنده از میدان بیرون آمدیم، ولی به هر طریقی آن بازی به ما اعتماد به نفس لازم را داد. به خاطر اینکه اثبات شد که ما می توانیم مشکلات بزرگی را برای تیم قدرتمند یووه ایجاد کنیم. بازی فردا دیداری متفاوت خواهد بود و جوی متفاوت دارد. جی جی بوفون 100مین بازی لیگ قهرمانان خود را لیگ قهرمانان پشت سر گذاشته است. اگر به بازیکنان دو تیم یوونتوس و لیون نگاه کنم، مشخصاً از لحاظ تجربه تفاوت های بزرگی بین دو تیم وجود دارد، اما ما می توانیم توانایی های خود را اثبات کنیم. برای این کار به روحیه ی مشابهی که در مقابل تولوز داشتیم نیاز داریم،، اما باید تکنیک و دقت بیش تری داشته باشیم، به خاطر اینکه نباید به یووه اجازه دهیم که کنترل بازی را به دست بگیرد. ما نیاز به حمله کردن و برنده شدن در این دیدار داریم و این بدین معنی است که فردا بازیکنان هجومی زیادی به میدان خواهم فرستاد. می توانم از سیستم 4‐2‐4 استفاده کنم، اما شاید فردا این سیستم را به کار نبرم.

 

بوفون در دیدار رفت قهرمانانه چند سیو انجام داد و پنالتی الکساندر لاکازت را دفع کرد:

 

الکس توانایی های خود را اثبات کرده است و نشان داده که می تواند یک مهاجم زهرآگین در لیگ 1 باشد، او در زمینه ی ملی نیز موفق عمل کرده است. هیچ شکی در مورد توانایی های لاکازت وجود ندارد. او یکی از چهار پنج بازیکنان حاضر در تیم است که نمادی از تیم لیون است و به عنوان یک رهبر در رختکن عمل می کند. بوفون یکی از بزرگان فوتبال است، ما برای او چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان یک انسان احترام قائل هستیم. فردی که در مدت طولانی در چنین سطحی از مسابقات بازی کرده است قطعاً ذهنیتی دارد که هرکسی به داشتن آن حسادت می کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: